Derya Baykal, Deryanın Dünyası Örgü Modelleri, Lif Örnekleri, Dantel Oya

En Cok Okunanlar

Bu Blogda Ara

Deryanin Dünyasi TAVSAN DESENLI ÖRGÜ BEBEK YELEGI



TAVSAN DESENLI ÖRGÜ BEBEK YELEGITAVSAN DESENLI ÖRGÜ BEBEK YELEGITAVSAN DESENLI ÖRGÜ BEBEK YELEGI

Merhaba sevgili dostlar,neredeyse 1 haftadir bloguma yeni post ekleme firsati bulamadim ve yine sizlerede ziyarete gelemedim..Çünkü yetismesi gereken siparislerim vardi onlari tamamladim.yalnizca maillerime bakmak için 5-10 dk ligina vakit bulabildim..Tüm yorumlara ilk firsatta geri dönmeye çalisacagim ve yeni neler ne ciciler yapilmis merak ediyorum dogrusu..Bugün size yakinda insaAllah kiz annesi olacak arkadasimin bebegi için örülmüs tavsan yelek modeliyle geldim.henüz dügmeleride dikilmemis ama olsun diyerek resimledim..Böyle dügmesiz bir kaç yelek modeli daha var onlarida sirayla sizlerle paylasacagim..Bügünlük benden bu kadar..Selametle kalin..sevgiler hepinize...
TAVSAN DESENLI ÖRGÜ BEBEK YELEGI

0 yorum:
Yorum Gönder

Kategoriler

Blog Arşivi

Dantel Örgü modelleri